علی اکبر ایلخانی رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان
تاریخ: 13:14 :: 2020/01/22
تا رسیدن به حق قانونی خود دست از تلاش بر نمی داریم/خانه مهارت، آموزشگاهی با مدیریت اتحادیه و سازمان فنی و حرفه ای

رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان اظهار داشت: متاسفانه بدون در نظر گرفتن حق و حقوق قانونی اتحادیه، تمامی اعضای آسانسور را تحت نظارت اتحادیه کشوری در آوردند که البته با شکایتی که در پی این جریان انجام داده ایم، تاکنون پرونده در دیوان عدالت اداری منتظر رای است، ما تا رسیدن به حق قانونی […]

رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان اظهار داشت: متاسفانه بدون در نظر گرفتن حق و حقوق قانونی اتحادیه، تمامی اعضای آسانسور را تحت نظارت اتحادیه کشوری در آوردند که البته با شکایتی که در پی این جریان انجام داده ایم، تاکنون پرونده در دیوان عدالت اداری منتظر رای است، ما تا رسیدن به حق قانونی خود دست از تلاش بر نمی داریم.

علی اکبر ایلخانی رئیس اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان گفت: این اتحادیه تا چندی پیش دارای ۱۷۰۰ عضو بود که با تلاشهای زیاد طی چندین سال این افراد را متقاعد کرد تا زیر پرچم قانون عمل نمایند، اما متاسفانه بدون در نظر گرفتن حق و حقوق قانونی اتحادیه، تمامی اعضای آسانسور را تحت نظارت اتحادیه کشوری در آوردند که البته با شکایتی که در پی این جریان انجام داده ایم ، تاکنون پرونده در دیوان عدالت اداری منتظر رای است، ما تا رسیدن به حق قانونی خود دست از تلاش بر نمی داریم.

ایلخانی با اشاره به خدمات آموزشی اتحادیه گفت: اتحادیه با همکاری سازمان فنی،حرفه ای با تاسیس مکانی به نام خانه مهارت ، مبادرت به آموزش افرادی می کند که بخواهند در حیطه آسانسور تجربه و تبحر داشته و به کار مشغول شوند، این آموزشگاه از سال ۸۴ شروع  به کارکرده و از سال ۹۴ هماهنگ تر و با برنامه ریزی دقیق تر به کار خود تا به امروز ادامه داده است.

وی در ادامه بیان داشت: در اتحادیه همواره کلاس های آموزشی برای افرادی که بخواهند در حیطه تعمیرات وسایل خانگی فعالیت کنند داشته و داریم و از مشتاقان استقبال می نماییم.

وی در ادامه با اشاره به نرخ موجود برای صنوف تحت پوشش جهت ارائه خدمات افزود: هر سال نرخ خدمات را با رعایت قانون و سلسله مراحل طی نموده و نسبت به افزایش آن  اقدام می شود، اکنون نرخ سال ۹۷ در دست اعضاء می باشد و درخواست نرخ سال ۹۸ را نیز به اتاق اصناف اعلام داشته ایم، در بحث تعیین نرخ خدماتی که برای کالاهای تعمیری تعیین می شود باید قیمت قطعه ای که در آن کالای تعمیری استفاده می شود را جدا نمود ، آن زمان است که نرخ خدمات آن نیز اضافه می شود، و در نهایت نرخ تعیین و به مشتری اعلام می شود، هر عضوی که خلاف این شرایط عمل کند و مشتری ناراضی گردد، می تواند از طریق شماره های اتحادیه و یا سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت ، شکایت خود را اعلام نماید، اتحادیه نیز در کمیسیون حل اختلاف با و دعوت از شاکی و متشاکی موضوع را بررسی و به حقوق افراد رسیدگی می کند.

اتحادیه دارای پنج کمیسیون فعال می باشد که عبارتند از؛ کمیسیون فنی-کمیسیون آموزش-کمیسیون روابط عمومی- کمیسیون بازرسی- کمیسیون حل اختلاف

 

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید