سعید حیاتی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران
تاریخ: 13:55 :: 2020/01/13
نمایشگاه محل تلاقی عرضه کندگان، بازدید کنندگان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل است

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران در رابطه با برگزاری نمایشگاه ها اظهار داشت: نمایشگاه محل تلاقی عرضه کندگان، بازدید کنندگان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل است سعید حیاتی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران گفت: نمایشگاه فضایی به استثنایی و فوق […]

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران در رابطه با برگزاری نمایشگاه ها اظهار داشت: نمایشگاه محل تلاقی عرضه کندگان، بازدید کنندگان و تبدیل توان بالقوه به بالفعل است

سعید حیاتی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم کفش تهران گفت: نمایشگاه فضایی به استثنایی و فوق العاده برای عرضه کنندگان جهت نمایش کالای مورد نظر و بازدیدکنندگان برای مشاهده و انتخاب سلیقه خود و متخصصان جهت تبادل کالا و خدمات و اطلاعات مورد نیاز گفته می شود در واقع نمایشگاه محل تلاقی عرضه کنندگان، بازدید کنندگان و اجرای توان بالقوه به بالفعل است.

وی در اهمیت برگزاری نمایشگاه گفت: برای اینکه به اهمیت نمایشگاه پی بیریم خوب است که از تاریخچه تشکیل نمایشگاه اطلاعاتی داشته باشیم، در بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان، نمایشگاه برگزار می شود، اولین بار در شهر آتن که شهر و مرکز تجارت جهان بوده اشاره کنیم که از ۶ هزار سال پیش بازارهای مکاره وجود داشته است که در آن زمان فستیوال ها و جشنواره هایی در این موضوعات برگزار می گشته است به طور مثال در ۲۸۰۰ سال پیش توسط فنیقی ها کالاها با کشتی به سرزمین های مورد نظرشان منتقل می شدههمچنین در ملبورن استرالیا که در قرن هجدهم اولین نمایشگاه برگزار شد و حدود ۴ میلیون نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

حیاتی با اشاره به تاکید بر رونق تولید در کشور  افزود: هر آنچه در مسیر رونق تولید باید اتفاق بیفتد ، توسط متولین راههای رسیدن به آن باید فراهم شود همه ما مسئول رسیدن به این هدف هستیم، از جمله راه ها، توسعه و هموار نمودن کارگاه های کوچک تولیدی است که ضرورتا می تواند حتی از کارگاههای خانگی کوچک شروع شود تا به یک کارگاه منضبط قانونی برسد کارگاههایی که با ۵ یا ۶ نفر نهایتاً به تولید اشتغال دارند. بسیاری از برندهای معتبری که در دنیا نیز معروف هستند از کارگاههای زیر پله ای شروع کرده اند و اکنون به هولدینگ بزرگی تبدیل شده اند.

وی با اشاره به یکی از اهداف برگزاری نمایشگاه بیان داشت: از اهداف مهم نمایشگاه آشنایی و اخذ اطلاعات تولیدکنندگان شرکت کننده است که با دستگاه ها و شرکت کنندگانی که دارای تجهیزات جدید و به روز دنیا هستند تبادل نظر و آشنا می شوند، بسیاری از تولیدات بایستی توسط دستگاهها و تجهیزات مدرن تولید شود این در حالیست که ما هنوز به صورت سنتی تولید می کنیم. همچنین نمایش و گسترش صنایع واسطه ای مانند چرم- واکس- چسب- یراق آلات- مواد پلی اوتران یا مواد اولیه، تکسون- زیره و…که همگی به دستگاه های مجهز و مدرن دارند.کارخانجات چرم مصنوعی کشور بایستی مدرن شوند.همچنین پوست نباید کارد مال شود(زخمی) بلکه بایستی بتوان کاملاً سالم آن را از دام جدا کرد.

حیاتی تاکید داشت: از مدیران و مسئولان ارشد کشور تقاضا دارم با حضور خود در تمامی نمایشگاهها در سمت و سوی توسعه نمایشگاه تلاش نمایند این حضور و مراوده با تولیدکنندگان و شنیدن مشکلات و موفقیت هایشان منجر به رشد و بالندگی تولیدکنندگان در تمامی عرصه ها خواهد شد.

 

 

برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید