شاهرخ محمدزاده رئیس اتحادیه مهمانپذیران
تاریخ: ۸:۵۱ :: ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
اتحادیه مهمانپذیران از خدمات بیمه‌ای آسماری راضی نیستند

رئیس اتحادیه مهمانپذیران اعلام کرد: تنها دو بیمه نامه تکمیل درمان و شخص ثالث از کل خدمات بیمه‌ای توسط اعضای این صنف مورد استقبال قرار گرفته است. شاهرخ محمدزاده رئیس اتحادیه مهمانپذیران بیان کرد: اعضای این اتحادیه، بیمه نامه تکمیل درمان خود را از شرکت  بیمه آسماری خریداری کرده اند؛ اما از خدمات دهی این […]

رئیس اتحادیه مهمانپذیران اعلام کرد: تنها دو بیمه نامه تکمیل درمان و شخص ثالث از کل خدمات بیمه‌ای توسط اعضای این صنف مورد استقبال قرار گرفته است.

شاهرخ محمدزاده رئیس اتحادیه مهمانپذیران بیان کرد: اعضای این اتحادیه، بیمه نامه تکمیل درمان خود را از شرکت  بیمه آسماری خریداری کرده اند؛ اما از خدمات دهی این شرکت بیمه‌ای رضایت چندانی ندارند.

وی گفت: تعدادی از مهمانپذیران بیمه نامه آتش سوزی دارند اما این موضوع در این صنف چندان فراگیر نیست.

رئیس اتحادیه مهمانپذیران اظهار کرد: در گذشته با شرکت های بیمه ای مختلفی قرارداد داشته ایم که از عملکرد هیچیک رضایت نداشتیم و بعضی از شرکت ها با وجود دریافت مبالغ بالا، درپرداخت خسارت ضعیف عمل می کردند.

محمدزاده عنوان کرد: اعضای اتحادیه تنها از دو بیمه نامه تکمیل درمان و شخص ثالث استفاده می کنند و فاقد بیمه نامه عمر هستند.

وی،گفت: تنها بیمه تکمیل درمان که تاکنون عملکرد رضایت بخشی داشته بیمه نامه  sos بود که قیمت آن بسیار بالا است و برای خرید بیمه نامه گروهی آن نیز باید  بالای هزار نفر تقاضای عضویت داشته باشند.

اتحادیه مهمانپذیران تهران در حال حاضر  ۱۸۰ نفر عضو دارد.

 

پاسخی بگذارید