لزوم بررسي و کنترل کسب و کارهاي اينترنتي از سوي کارشناسان/ تا جوجه ها به 45 روزگي برسند بايد مرغ دولتي توزيع شود

اخبار ویژه

مشارکت بخش خصوصي در قيمت گذاري کالاها/ از نيروهاي بسيج براي کنترل و نظارت بر بازار استفاده مي‌شود

چرخ اقتصاد هر کشوري با فعاليت کارگاه هاي کوچک مي چرخد/ دلالان و واسطه ها، مواد اوليه را در اختيار يک عده خاص مي گذارند

فعالان کالاي خواب در شرايط خوبي نيستند/ رکود اصناف، رکود قشر عظيمي از فعالان اقتصادي است

3

مهدي يوسف خاني، رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران:

لزوم بررسي و کنترل کسب و کارهاي اينترنتي از سوي کارشناسان/ تا جوجه ها به 45 روزگي برسند بايد مرغ دولتي توزيع شود

  • کد خبر : 92273
  • 1399/11/08

رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران در لزوم نظارت بر کسب و کار در فضاي مجازي گفت: در حال حاضر سايت هاي زيادي در کشورمان مشغول فعاليت در فضاي مجازي و اينترنتي هستند. اين افراد با اخذ نمادي از وزارت صمت اقدام به فروش هاي اينترنتي مي کنند اما اينکه چقدر به اين سايت ها نظارت کامل و کافي وجود دارد بي گمان مي بايستي توسط کارشناسان و مسئولان خبره بررسي و کنترل گردد.

مهدي يوسف خاني، رئيس اتحاديه فروشندگان پرنده و ماهي تهران بيان داشت: اعمال نظارت کافي بر سايت ها از حوزه يک اتحاديه به تنهايي خارج است؛ بنابراين انتظار مي رود اتاق اصناف تهران به عنوان متولي اتحاديه ها از وزارت صمت رسته اي جهت صدور مجوز فعاليت براي کسب و کارهاي نوين در اتحاديه ها درخواست نمايد. ما هر يک مي توانيم همانگونه که بر روي صنف خود نظارت داريم به افرادي که در فضاي مجازي فعاليت مي کنند نظارت داشته باشيم.

يوسفخاني با بيان اينکه امروزه کسب و کارهاي اينترنتي و فعاليت در فضاي مجازي دنيا را به تسخير خود درآورده است افزود: از نمونه هاي بسيار بارز اين فرايند مي توان به سايت آمازون اشاره کرد. اين سايت تنها طي چند سال مشتريان بسيار زيادي در تمام کشورهاي دنيا براي خود يافته است و اکنون به يکي از قطب هاي بسيار بزرگ اقتصادي در کشور خود تبديل شده است. فروش آنلاين يا فروشهاي مجازي در کشورمان در سالهاي اخير خصوصاً در سال 1399 با شيوع ويروس کرونا شدت بيشتري گرفت؛ اما از آنجايي که خريد و فروش مرغ و محصولاتي شبيه مرغ و گوشت نيازمند اين است که افراد از نزديک با آن سر و کار داشته باشند و به تهيه آن اقدام کنند کمتر در حوزه مجازي خريد و فروش ميشود اما در آينده اي نه چندان دور براي هر يک از اين معضلات هم راهکار ويژهاي توسط افراد خلاق ارائه خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به گراني مرغ در روزهاي اخير بيان داشت: از آنجا که جوجه ها تا به امروز 30 روزه شده اند و تا پايان مدت پروار شدن 15 روز باقي است بنابراين تا 15 روز آينده ممکن است قيمت مرغ رو به افزايش گذاشته باشد اما اينجا بايد سازمان صمت به کمک شرايط فعلي بشتابد و به توزيع مرغ دولتي بپردازد و تنظيم بازار را انجام دهد تا جوجه ها به 45 روزگي برسند و وارد بازار شوند آنگاه باز مجدداً قيمت ها در شرايط بسيار بهتري قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

0 در انتظار بررسی : 0
 
 
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.